sunnuntai 5. tammikuuta 2014

kuvia kuvia ja vielä kuvia

 Tässä kuva pläjäys :D


Tässä on mun viimäsen aamukävelyn antia :) kaks koiraa mulla oli mukana ja he löysi kuolleen rauskun :/ siinä sitten kolmestaa ihmeteltii mitä tehä :)


sitte löyty myös herra rapunen. Hän tais kyllä vielä nukkuu ku pääsin tosi lähelle ottaa kuvaa :) koirat ei tästä olleet niin kiinnostuneita. Niitä pienempiä e kyl jaakasivat meree  asti :D


Jaken kanssa ostettii viimäseks illaks vähä juaminkei ;) 


Ja ruuaks meille laitettiin kiukkusta kalaa :D  todella hyvää kyllä oli :)


KILPPARI
kyllä se siellä on, tarvii vaa kattoo kuvaa tarkkaan ;) oltiin niin ylhäällä ja ne niin nopeita ettei oikee parempaa kuvaa saanu tällä kameralla..


Siellä se taas vilahtaa :D


Paikallista jääteetä... pussista :o


sitte löyty pesä <3 tää oli se aamu ku tuli aika monta kilometrii käveltyy.. olin meinaan oman 12km kävelly ku Kirsty soitti et pesä on toisen rannan ~5km merkkii... ja sinne sitte puoli juoksua :D


Tosta se tuli ja tonne se meni 


60cm halkasijaltaan nää jäljet.


pitkän matkan se on kulkenut....
mulla on kyllä kuvia "vanhoista" pesistä, mut en nyt saa niitä ladattuu joten koita myöhemmin uudelleen :)


Tässä matkamme suuntaa kohti meriruoho tutkimusta..


Pitkän kahlaamisen jälkeen perillä


Tossa sitä sitte tutkitaan. Kerran kuussa navin kanssa samat paikat läpi.


Toiset teki töitä, ni mä ihmettelin meritähtii ja paistattelin päivää :P


Siinä sitä kahlausta et päästiin paikalle...


Paikallisilla oli vähän enemmän vaatetusta ku esim mulla :P

mut siinä oli nyt nää kuvat jotka sain ladattuu.. yritän taas myöhemmin lisää. Ne tulee kyllä ihan missä sattuu aikajanassa, mut kerron sitte (jos muka ette huomaa) missä vaihtuu Pattayan puolelle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti